fredag 23 mars 2012

Skyddsombuds Appen

Tjena Tjena!
I dag har jag per telefon pratat med den it ansvariga på Arbetsmiljöverket Maya Hultgren Saksi.
Hon undrade lite närmare om hur mina önskemål var på appen..
Vid nästa möte ska vi ta upp din fråga sa hon..du har verkligen hittat på en bra idé, men du kan vara beredd på att sånt tar lite tid...Hon tog mitt mobil nr och vi sa hej..

Perfekt nu är bollen i rull!!

Sen har jag genom twitter funnit en herre vid namn Nils Östergren som har arbetsmiljö som stort intresse. Han var villig att hjälpa mig att ta fram ett  digitalt formulär för mitt ändamål. Jag har mailat honom mitt pappers formulär och nu får han se hur det ser ut och sedan jobba fram en digital variant...schysst va..? Tack Nisse!

Nu tar vi helg...ha det gott!
På återhörande!

Inga kommentarer: